دلم گرفته ...چقد گرفته...کو اون عدالت؟؟؟کو اون جنبه؟؟؟از همون اول می دونستم...به راستی کدومشون راست میگند؟فرشته قبلیمون که اسمش عدالت بود یا فرشته ای که اسمش تدبیر و امید هست؟رهبرم عاشقتم. فقط عاشق تو.که اون تدیبر واقعی رو تو داری...اما تنهاییــــ .خودش قبلا گفته بود:« از نقد و انتقاد نباید بهراسیم،آزاد بگذاریم هرکس را که نقد دارد مخصوصا نقد سالم ،سازنده و دلسوزانه،این بهترین کمک به ماست،دولت در عمل نشان خواهد داد که آستانهتحمل بالایی دارد.»اما الان، به همون منتقدها و دلسوزا، مردم خودما، انگ بی سوادی بزنن!اوباما را فردی مودب و باهوش!!!حتما عکس خود اوباما رو با شنیدن این جمله ملاحظه کردید؟ تقدیم به شیخ اصلاحات:پ.ن 2 : معلم به شاگرد میگه : من دویدم تو دویدی او دوید مال چه زمانیه؟؟؟؟ شاگرد: مال زمانی که سبد کالا رو توزیع میکنن پی نوشت 3: آیت الله مصباح یزدی در حسینیه امام خمینی(ره) قم،در واکنش به سخنان اخیر رییس جمهور که منتقدان توافقنامه ژنورا افراد بی سوادی خوانده بود به آیه:«نَصَحْتُ لَکُمْ وَلَکِن لاَّ تُحِبُّونَ النَّاصِحِینَ» اشاره کرد و اظهار داشت:اینها می گویند انتقاد را دوست داریم اما دروغ می گویند...طاقت یک جمله را ندارند.جدی نوشت: به کجای این کار دولت می گن، "عدالت" ؟؟؟عدالت واقعا اینه؟؟حالا خوبه خوده مجلس هم به این نتیجه خوددرگیری...ما را در سایت خوددرگیری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 1:46