خوددرگیری

خرید بک لینک
دلم گرفته ...چقد گرفته...کو اون عدالت؟؟؟کو اون جنبه؟؟؟از همون اول می دونستم...به راستی کدومشون راست میگند؟فرشته قبلیمون که اسمش عدالت بود یا فرشته ای که اسمش تدبیر و امید هست؟رهبرم عاشقتم. فقط عاشق تو.که اون تدیبر واقعی رو تو داری...اما تنهاییــــ .خودش قبلا گفته بود:« از نقد و انتقاد نباید بهراسیم،آزاد بگذاریم هرکس را که نقد دارد مخصوصا نقد سالم ،سازنده و دلسوزانه،این بهترین کمک به ماست،دولت در عمل نشان خواهد داد که آستانهتحمل بالایی دارد.»اما الان، به همون منتقدها و دلسوزا، مردم خودما، انگ بی سوادی بزنن!اوباما را فردی مودب و باهوش!!!حتما عکس خود اوباما رو با شنیدن این جمله ملاحظه کردید؟ تقدیم به شیخ اصلاحات:پ.ن 2 : معلم به شاگرد میگه : من دویدم تو دویدی او دوید مال چه زمانیه؟؟؟؟ شاگرد: مال زمانی که سبد کالا رو توزیع میکنن پی نوشت 3: آیت الله مصباح یزدی در حسینیه امام خمینی(ره) قم،در واکنش به سخنان اخیر رییس جمهور که منتقدان توافقنامه ژنورا افراد بی سوادی خوانده بود به آیه:«نَصَحْتُ لَکُمْ وَلَکِن لاَّ تُحِبُّونَ النَّاصِحِینَ» اشاره کرد و اظهار داشت:اینها می گویند انتقاد را دوست داریم اما دروغ می گویند...طاقت یک جمله را ندارند.جدی نوشت: به کجای این کار دولت می گن، "عدالت" ؟؟؟عدالت واقعا اینه؟؟حالا خوبه خوده مجلس هم به این نتیجه خوددرگیری...

ما را در سایت خوددرگیری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 1:46

صفحه بندی